sandralind

contact: [email protected]

Mitt första inlägg!

Kategori: Allmänt

Efter mycket om och men tänkte jag ge bloggandet en ny chans, dels för att det händer roliga och nya saker i mitt liv som jag gärna delar med mig av, och även för att jag saknar att blogga!
Min blogg kommer förmodligen mest bestå utav bilder, då jag själv tycker att det är roligt att kolla bilder.
 
Lite kort om mig då; Jag tog studenten i somras, en av mina bästa dagar i livet! Jag har underbara vänner och en underbar familj. Jag har också en underbar pojkvän från 3 år tillbaka, vi har tillbringat två år tillsammans i en lägenhet och om några veckor bär flytten av till hus! Det kommer bli en stor omställning som jag kommer att skriva om! Jag har även en hund som jag tänkte berätta om senare. Mer om mig själv och mitt liv kommer jag berätta så småningom...

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: